JolienvanDijk.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo allemaal en welkom op mijn reisblog!

Over een paar weken vertrek ik om vrijwilligerswerk te doen in Tanzania.

3 juli vertrek ik om 5 weken te helpen bij een basisschool, de Baraa Primary School in Arusha.Op 7 augustus kom ik weer terug.

Op dit reisblogkun opde hoogteblijven van alle avonturen en ervaringen tijdensmijn reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Jolien

Reacties

Reacties

Rike

Hoi Jolien,
Heb me aangemeld hoor, leuk om je te volgen.
Goede reis en heel veel plezier!!

X Rike

Nadine

Het aftellen is begonnen...
Heel veel plezier en succes! Ik zal ook Anne laten zien wat je doet met haar donatie;)

Groetjes

Aly

leuk en spannend jolien, ik ga je volgen.

Anneke@doingoood

Nogmaals goede reis en heb het goed!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood